کنایه بامزه آنری به مجری مراسم فیفا پس از برداشتن جایزه مسی

کنایه بامزه آنری به مجری مراسم فیفا پس از برداشتن جایزه مسی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از عجیب ترین لحظات مراسم بهترین های فیفا زمانی بود که مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 انتخاب شد اما کسی در سالن نبود که به جای او جایزه را دریافت کند!

به گزارش فوتبالی، در حالی که حاضران منتظر بودند که یک نفر روی سن بیاید و این جایزه را بردارد، پس از مکثی کوتاه مشخص شد که هیچ کس به نمایندگی از مسی در سالن نیست و بدین ترتیب تیری آنری بازیکن اسبق بارسلونا و آرسنال و یکی از مجریان مراسم تصمیم گرفت که جایزه را بردارد. آنری البته سعی کرد که با شوخی، این لحظه را شیرین کند.

بازیکن سابق فوتبال فرانسه در حالی که جایزه بهترین بازیکن سال را برمی داشت، خطاب به رشمین چودهوری، مجری دیگر مراسم گفت:" تو طرفدار تاتنهام هستی و به همین خاطر هیچ وقت به جام نرسیدی و به همین دلیل بهتر است که من این جایزه را بردارم!"

بدین ترتیب آنری به عنوان یک آرسنالی دوآتشه با کنایه زدن به تیم رقیب حسابی دل هوادارانش را خنک کرد. تاتنهام در سالهای اخیر با وجود پیشرفت هایش و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان دستش از کسب جامها کوتاه مانده و همین مسئله باعث شده تا تیم های رقیب آنها را دست بیاندازند و آنری نیز تصمیم گرفت که با یک شوخی جالب، جو سنگینی که در پی غیبت مسی ایجاد شده بود را کمی آرام کند.

4125