احتمال حضور گلادیاتور باشگاه رم به جای مورینیو روی نیمکت جالوروسی

احتمال حضور گلادیاتور باشگاه رم به جای مورینیو روی نیمکت جالوروسی

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال اخراج مورینیو و بازگشت اسطوره رم دانیله دروسی به عنوان سرمربی این تیم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی ، شبکه اسپورت‌ مدیاست ایتالیا مدعی شد که مالکان باشگاه رم از نتایجی که تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو در این فصل کسب کرده، رضایت ندارند و احتمال دارد که آقای خاص را اخراج و دانیله دروسی کاپیتان و اسطوره سابق این تیم را جانشین مورینیو کنند.

اسپورت مدیاست ادعای مهمتری هم داشته و نوشته است که دانیله دروسی گزینه بالقوه جانشینی مورینیو برای نیم فصل دوم است. کاپیتان پیشین تیم فوتبال رم، در یورو ۲۰۲۰ به عنوان دستیار روبرتو مانچینی سرمربی وقت تیم ملی ایتالیا کار کرد.

پیش از این و در ابتدای فصل شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه فیورنتینا به دنبال استخدام دانیله دروسی ، اسطوره تیم فوتبال رم به‌عنوان سرمربی جدید بنفش‌ پوشان فلورانس هستند وجود داشت که این خبر تکذیب شد. دروسی در نیم فصل دوم رقابت های سری بی ایتالیا به عنوان سرمربی باشگاه اسپال فعالیت میکرد اما نتایج مناسبی را در این تیم به دست نیاورد.

دانیله دروسی چندی پیش و پس از جدایی از کادر فنی تیم ملی ایتالیا گفته بود: " سرمربیگری در رم زمانی اتفاق می‌افتد که شایسته آن باشم اما بدانید مربیگری در رم برای من یک وسواس فکری و عقده نیست."

۱۰۰۹