مذاکره با نویدکیا و دو گزینه دیگر جدی شد/ آبادانی‌ها در انتظار تصمیم شورای برون مرزی

مذاکره با نویدکیا و دو گزینه دیگر جدی شد/ آبادانی‌ها در انتظار تصمیم شورای برون مرزی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکره را با گزینه‌های جانشینی وینفرد شفر از سر گرفته و البته منتظر تصمیم شورای برون مرزی است

به گزارش فوتبالی، باشگاه صنعت نفت آبادان که چند روز قبل وینفرد شفر را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود معرفی کرده بود ساعاتی بعد متوجه شد محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای از سرمربی سابق استقلال منتشر کرده که در آن وی ۴ سال قبل با سایتی آلمانی مصاحبه‌ای داشته که در صورت صحت داشتن امکان حضورش را در ایران منتفی می‌کند.  

پس از حراست فدراسیون فوتبال نهاد‌های ذی‌ربط دیگری هم وارد این ماجرا شدند و در نهایت پرونده این مصاحبه به دست شورای برون مرزی رسید تا از صحت و سقم مصاحبه پیرمرد آلمانی مطلع شود.

با پیگیری خبرنگار آنا مشخص شد محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت که برای پیگیری امور مربوط به پرونده وینفرد شفر در تهران حضور دارد به همراه دیگر اعضای مدیریت باشگاه مذاکره با گزینه‌های دیگری را آغاز کردند چراکه احتمال می‌رود هر لحظه شورای برون مرزی عدم موافقت خود را با سرمربیگری شفر در ایران اعلام کند.

باشگاه صنعت نفت با سه گزینه وارد مذاکره شده و در میان آن‌ها نام محرم نویدکیا به چشم می‌خورد. سرمربی سابق سپاهان بار دیگر پای میز مذاکره آمده و احتمال آنکه نام وی به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت معرفی شود زیاد است. مدیریت باشگاه آبادانی تصمیم گرفته تا فردا شب سرمربی جدید تیمش را معرفی کند.  

9989