صالح الشهری: عربستان قدرت فوتبال آسیاست؛ بازی اول یک چالش جدی خواهد بود

صالح الشهری: عربستان قدرت فوتبال آسیاست؛ بازی اول یک چالش جدی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تیم ملی فوتبال عربستان با اشاره به اینکه اولین بازی در هر تورتمنتی یک چالش جدی است، گفت: ما یکی از قدرت‌های فوتبالی قاره آسیا هستیم و می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم.
به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام‌ ملت‌های آسیا فردا مقابل عمانی قرار خواهد گرفت که هدایت آن برعهده برانکو ایوانکوویچ است که سابقه فعالیت در ایران و تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد.

این بازی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و از ساعت ۲۱ در شرایطی آغاز خواهد شد که هواداران تیم فوتبال عربستان هنوز با خاطره شیرین برد آرژانتین در جام‌جهانی قطر زندگی می‌کنند و امیدوارند شاگردان روبرتو مانچینی در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها عملکردی قابل قبول همراه با فتح جام داشته باشند.

صالح الشهری در آستانه این دیدار و تقابل با عمان گفت: اولین حضور در چنین تورنمنتی بدون شک یک چالش جدی برای ما خواهد بود اما با انگیزه‌ای مضاعف وارد این دیدار خواهیم شد و عطش پیروزی داریم.

وی ادامه داد:‌ ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داریم و هدف ما این است که تا حد امکان، در مسابقات پیش برویم و با حمایت هواداران خود در نهایت جام را بالای سر ببریم.

مهاجم شماره ۱۱ عربستان اضافه کرد: وقتی آرژانتین را در جام‌جهانی بردیم، باور کردیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. وقتی پیراهن تیم ملی عربستان را می‌پوشید یعنی در راهی قدم گذاشته‌اید که باید تلاش کنید تا به هدفی که دارید برسید و این برای همه ما مصداق دارد. همه ما آماده هستیم تا در خدمت تیم ملی کشورمان باشیم، اینکه من چه مدت بازی کنم به نظر سرمربی تیم باز می‌گردد اما همه ما اینجا هستیم تا در حد و اندازه‌های خود خدمت کنیم.

الشهری گفت: فرقی نمی‌کند کدام یک از ما در خط حمله به میدان می‌رود، هر که باشد ما از او حمایت می‌کنیم. همه ما زیر پرچم عربستان بازی می‌کنیم و هر موفقیتی برای ما یک دست‌آورد به شمار می‌رود. عربستان در فوتبال آسیا یک چهره شناخته شده است و یکی از قدرت‌های فوتبالی به شمار می‌رود. در تیم ما فرد مهم نیست بلکه کار گروهی و اتحاد حرف اول را می‌زند.

9989