در لیست خروجیِ نساجی؛ روزهای تلخ مظاهری تمام نمی‌شود

در لیست خروجیِ نساجی؛ روزهای تلخ مظاهری تمام نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – در روزهایی نه چندان دور تیم‌های مدعی لیگ برتری برای جذب مظاهری سر و دست می‌شکستند.

به گزارش فوتبالی، خبر کنار گذاشته شدن رشید مظاهری از تیم نساجی باعث تعجب اهالی فوتبال شد. رشید از بازیکنان باتجربه نساجی بود و به نظر می‌رسید حضورش در این تیم می‌تواند کمک کند نساجی در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیرد.

اما ظاهرا لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی نساجی نظر دیگری درباره مظاهری دارد و با این که رشید از ابتدای شروع تمرینات نساجی برای نیم‌فصل دوم در تمرینات حاضر بوده است آلکاراز از باشگاه خواسته به دنبال دروازه‌بان دیگری باشد

خیلی از رسانه‌ها خبر قطعی جدایی مظاهری از نساجی را منتشر کرده‌اند. اما یکی از مدیران باشگاه نساجی در گفت‌و‌گو با فوتبالی مدعی شد که هنوز کنار گذاشتن رشید از نساجی قطعی نشده است اما همین مدیر، مذاکره با علیرضا رضایی را تایید کرد! از آنجا که قرار است نساجی پنج‌شنبه همین هفته برای برپایی اردوی آماده‌سازی به ترکیه سفر کند، تا قبل از سفر به ترکیه تکلیف مظاهری و رضایی روشن خواهد شد.

وضعیت مظاهری از چند سال پیش به شکل عجیبی به هم ریخته است. در زندگی ورزشی او، ثبات جایش را به تغییر داده است و همین باعث شده او روند نزولی را طی کند. رشید 6 سال در یک تیم بازی کرد. او از سال 1392 تا 1398 عضو باشگاه ذوب آهن بود. اما از سال 1398 که از ذوب به تراکتور رفته تا امروز که در سال 1402 هستیم در 5 سال 5 بار تیم عوض کرده است!

رشید بعد از جدایی از ذوب آهن به تراکتور رفت. سپس به تهران آمد و به استقلال پیوست. در استقلال به چیزی که دنبالش بود نرسید و ناچار شد خیلی زود از این تیم هم برود. به نظر می‌رسید انتقال به سپاهان بتواند پایانی برای روزهای بد او باشد اما این روزهای بد در سپاهان هم ادامه پیدا کرد.

در ادامه رشید به تیم پیکان رفت و در نهایت در ابتدای لیگ بیست و سوم پیراهن نساجی را به تن کرد. حالا و پس از نیم‌فصل حضور در قائمشهر به نظر می‌رسد رشید در نساجی هم به پایان کارش رسیده است و باید از این تیم برود.

مظاهری روزگاری جزو دروازه‌بان‌های تاپ ایران بود و به تیم ملی هم دعوت می‌شد اما چند سالی است که کیفیت سابق را از خودش نشان نمی‌دهد و به همین دلیل از روزهای خوبش فاصله گرفته است.

او در سال‌های اخیر برای پایان دادن به روزهای بدش تصمیم به تغییر متوالی تیم گرفته است اما این تغییرات پی‌درپی وضعیت را برای او بدتر هم کرده است. دروازه‌بانی که روزی نه چندان دور تیم‌های بالای جدولی برای تصاحبش سر و دست می‌شکستند حالا در لیست خروجی نساجی قرار دارد.

حالا قطعا مظاهری به این نتیجه رسیده است که تغییر متوالی تیم راه حل مناسبی برای او نیست. شاید بهتر باشد مظاهری نگرش خودش را به آینده تغییر بدهد. نیازی نیست او خودش را به بقیه ثابت کند. او حالا باید خودش را به خودش ثابت کند.

1359