ستاره انگلیسی و اولین جامی که در رئال مادرید به دست آورد (عکس)

ستاره انگلیسی و اولین جامی که در رئال مادرید به دست آورد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد و قهرمان سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام که در تابستان قبلی از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمد، اکنون اولین جام خود را در جمع مادریدی ها فتح کرده است. بلینگام امید زیادی دارد که بتواند در رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند و باید دید که چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر. رئال مادرید در این فصل فعلا قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شده است و در مسیر قهرمانی در لالیگا هم قرار گرفته است.

بلینگام روی گل اول رئال مادرید به بارسلونا که توسط وینیسیوس جونیور زده شد، یک پاس گل دیدنی داد. جود بلینگام پس از بازی و فتح اولین جام خود با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" اولین جام با بزرگترین باشگاه در دنیا. زنده باد مادرید."

ستاره انگلیسی رئال مادرید در این فصل از رقابت ها عملکرد درخشانی داشته است و تا حدود زیادی می توان گفت که تبدیل به ستاره اصلی مادریدی ها شده است.

1470