لحظه‌ای که وینیسیوس از دروازه‌بان بارسلونا رد شد (عکس)

لحظه‌ای که وینیسیوس از دروازه‌بان بارسلونا رد شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره دیدار فینال سوپرجام اسپانیا بود و تاثیر زیادی روی قهرمانی رئال مادرید در این رقابت ها گذاشت.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را در دیدار فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا شکست بدهد. در این بازی وینیسیوس جونیور عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد هت تریک کند. این ستاره برزیلی گل اول رئال مادرید را خیلی زود به ثمر رساند. در حقیقت در دقیقه هفت بازی بود که وینی جونیور روی یک فرار سریع توانست با پاس جود بلینگام با دروازه بان بارسلونا تک به تک شود.

ایناکی پنیا در این بازی دروازه بان بارسلونا بود و وینی جونیور با او تک به تک شد. ستاره برزیلی رئال مادرید توانست ایناکی پنیا را از پیش روی خود بردارد و دروازه خالی بارسلونا را باز کند. در حقیقت مصدومیت مارک آندره تراشتگن موجب شده است که ایناکی پنیا درون دروازه بارسلونا باشد و عملکرد ضعیفی مقابل وینی جونیور و بازیکنان رئال مادرید داشته باشد.

وینیسیوس مدتی بود عملکردش دچار افت شده بود اما در بازی مقابل بارسلونا نشان داد که همچنان روی فرم است و می تواند در بازی های بزرگ کار را برای رئال مادرید در بیاورد.

1470