قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا با زدن چهار گل به بارسلونا

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا با زدن چهار گل به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک بارسلونا را شکست بدهد و قهرمان رقابت های سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید برای شکست دادن بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا اصلا کار دشواری نداشت و توانست خیلی راحت تیم ژاوی هرناندز را شکست بدهد. بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در بحران قرار گرفته است و مشخص است که به هیچ عنوان اوضاع خوبی ندارد.

در این بازی وینیسیوس جونیور خوش درخشید و موفق شد سه گل به بارسلونا بزند و هت تریک کند. گل دیگر رئال مادرید را رودریگو به ثمر رساند. وینی جونیور در نیمه اول سه گل به بارسا زد و در یک نیمه موفق شد مقابل آبی و اناری پوشان هت تریک کند. تک گل بارسلونا را هم در این بازی رابرت لواندوفسکی در دقیقه 33 وارد دروازه رئال مادرید کرد. لواندوفسکی یک گل دیدنی به تیم آنچلوتی زد اما این گل او دردی را از تیمش دوا نکرد.

در هر صورت مادریدی ها جام قهرمانی سوپرجام را بالای سر برده اند و باید دید که در ادامه فصل چه عملکردی خواهند داشت. انتقاد ها از ژاوی دوباره بالا خواهد گرفت و باید دید که بارسا چه واکنشی به این شکست نشان می دهد.

تماشای خلاصه بازی

1470