دو مهمان ویژه در بین تماشاگران بازی میلان و رم

دو مهمان ویژه در بین تماشاگران بازی میلان و رم

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ابراهیموویچ و حبیب نورماگومدوف در سن سیرو بازی میلان و رم را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش فوتبالی ، حبیب نورماگمادوف قهرمان شکست ناپذیر UFC چندی پیش با شکست دادن جاستین گیچی از آمریکا نام خود را برای همیشه در تالار افتخارات این ورزش ثبت کرد. این مبارز مسلمان در ۲۹ مبارزه حرفه‌ای این قهرمان اهل داغستان روسیه همه حریفان خود را شکست داد تا نتایج غیر قابل باور و بی‌ نظیری ثبت کند. او که از طرفداران سرسخت فوتبال است برنامه ریخته تا در دوران بازنشستگی تماشای مسابقه‌های زیادی را از نزدیک تماشا کند. مسابقه‌های تیم هایی مانند میلان، منچستر یونایتد ، آرسنال ، لیورپول  منچسترسیتی جزو برنامه او هستند.

مبارز داغستانی پیش از این با اعلام این که با زلاتان ابراهیموویچ، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما ارتباط نزدیکی دارد، گفته بود که مدت زیادی است که فوتبال تماشا می کند و اصلاً خسته یا کسل نمی شود. او در این باره گفته بود: "من ممکن است گاهی اوقات از مبارزات UFC خسته شوم. من قبلا همه مبارزه‌ها را می‌دیدم اما الان اینطور نیست. من همه تیم‌ها و باشگاه‌های فوتبال را می‌شناسم، به یاد می‌آورم چه کسی قهرمان جام یوفا، لیگ قهرمانان، قهرمانی اروپا شده است و فوتبال برای من همیشه جذاب است."

حالا با حضور در سن سیرو این قهرمان شکست ناپذیر UFC در کنار دوست قدیمی خود زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر ثابت کرد که علاقه او به ورزش فوتبال یک دروغ نبوده است.

۱۰۰۹