احتمال قرارداد بستن بارسلونا با کمپانی پوما در آینده ای نزدیک

احتمال قرارداد بستن بارسلونا با کمپانی پوما در آینده ای نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی- پوما در آستانه توافق نهایی با بارسلونا بر سر اسپانسری لباس است

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اسپورت مذاکرات بارسلونا با کمپانی لوازم ورزشی پوما بسیار دقیق دنبال می شود و این شرکت حاضر است سالانه ۲٫۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد و اگر چند متغیر دیگر هم به قرارداد اضافه شود می تواند به ۳۰۰ میلیون یورو در سال برسد و این عددی است که با خواسته بارسلونا مطابقت دارد.

 رقم ۳۰۰ میلیون یورو بسیار بیشتر از مبلغ پرداختی اسپانسر فعلی تیم بارسلونا یعنی شرکت نایکی است. اما مشکل بزرگی که بارسلونا دارد قرارداد با شرکت نایکی است که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نایکی حتی میتواند تا سال ۲۰۲۸ آن را تمدید کند و فعلا صحبتی مبنی بر فسخ قرارداد را از سوی باشگاه کاتالانی نمی پذیرد.

فوتی‌هدلاینز چندی پیش با انتشار یک تصویر از روابط تیره و تار بارسلونا و شرکت نایکی خبر داد. کمپانی نایکی از سال ۱۹۹۸ تاکنون طراحی کیت های بارسلونا را بر عهده داشته است. دو طرف آخرین بار سال ۲۰۱۸ قراردادی ۱۰ ساله به ارزش یک میلیارد یورو را به امضا رساندند که طبق آن بارسلونا سالانه ۱۰۰ میلیون یورو از کمپانی نایکی دریافت می‌کند اما کاتالان‌ها اعتقاد دارند این رقم می‌تواند افزایش داشته باشد. گفته می‌شود به جز پوما کمپانی نیوبالانس نیز در ماه های اخیر پیشنهاداتی را به بارسلونا ارائه داده است.

۱۰۰۹