ادعای فابریزیو رومانو : ژالو به یوونتوس پیوست

ادعای فابریزیو رومانو : ژالو به یوونتوس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرتغالی به زودی راهی یوونتوس خواهد شد

به گزارش فوتبالی ، به نقل از فابریزیو رومانو، باشگاه یوونتوس با تیاگو ژالو، مدافع پرتغالی لیل به توافق رسیده و ژالو با قراردادی ۴ و نیم ساله به ارزش ۳/۵ میلیون یورو به تورین منتقل خواهد شد. ‌توافق دو باشگاه پیش از این صورت گرفته و ۱۰ درصد از رقم فروش بعدی ژالو به لیل خواهد رسید. اینتر از مدت‌ها پیش با لیل و ژالو به توافق رسیده بود، اما نراتزوری قصد داشت تابستان به صورت رایگان او را جذب کند و نهایتا ژالو یوونتوس را انتخاب کرد.

پیش از این گفته شد اینتر در حال کار بر روی قراردادی برای جذب تیاگو ژالو به عنوان بازیکن آزاد در سال ۲۰۲۴ است. تماس ها با اردوی بازیکنان برای بحث در مورد انتقال آزاد احتمالی مدتی ادامه پیدا کرد اما در نهایت به نتیجه ختم نشد. باشگاه‌های زیادی علاقه‌مند به ژالو بودند و اینتر هم با شرایط خاص خود پیش می رفت، اما این بازیکن ترجیح داد راهی یوونتوس شود.

پس از انتقال دراگوشین به تاتنهام ۴ میلیون یورو از انتقال این بازیکن به تیم انگلیسی به یوونتوس تیم قبلی بازیکن رسید و یوونتوس آن را برای خرید ژالو هزینه میکند. مدافع پرتغالی در این فصل به دلیل آسیب دیدگی هنوز نتوانسته برای تیم لیل به میدان برود اما به نظر می رسد خرید موفقی برای یوونتوس خواهد بود.

۱۰۰۹