سابقه‌دارهای ایران – فلسطین؛ امشب هم گل بزنید لطفا!

سابقه‌دارهای ایران – فلسطین؛ امشب هم گل بزنید لطفا!

پایگاه خبری فوتبالی – در میان بازیکنان فعلی تیم ملی فقط دو نفر سابقه گل زدن به فلسطین را دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران از ساعتی دیگر در اولین بازی‌اش در جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل تیم ملی فلسطین قرار می‌گیرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوارند با ارائه یک بازی مقتدرانه مقابل فلسطین به پیروزی برسند و شروعی موفق در جام ملت‌ها داشته باشند.

تیم‌های ایران و فلسطین تا کنون 5 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند. 3 بار در تورنمنت قهرمانی غرب آسیا و دو بار در بازی‌های دوستانه. در این 5 بازی ایران 3 بار پیروز شده است و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

در بازی اول که با تساوی یک بر یک تمام شد گل ایران را علی سامره زد. در بازی دوم که با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید میلاد میداوودی و مهدی رجب زاده برای ایران گل زدند.

در بازی سوم که با پیروزی 3 بر صفر ایران همراه بود کیانوش رحمتی، غلامرضا رضایی و جلال رافخایی گل زدند. بازی چهارم پرگل‌ترین پیروزی ایران با نتیجه 7 بر صفر تمام رقم خورد.

در آن مسابقه هم محمد قاضی، کریم انصاری‌فرد، جواد نکونام، پژمان منتظری، پژمان نوری و جواد کاظمیان (دو گل) زدند. در آخرین بازی دو تیم که با تساوی یک بر تمام شد هم مهدی طارمی تنها گل ایران را زد.

به این ترتیب تنها دو بازیکن هستند که قبلا در تیم ملی ایران به فلسطین گل زده‌اند و امشب می‌توانند باز هم دروازه این تیم را باز کنند. این دو نفر کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی هستند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم انصاری‌فرد و طارمی می‌توانند به تعداد گل‌های‌شان مقابل فلسطین اضافه کنند یا نام جدیدی به فهرست گلزنان ایران مقابل تیم ملی فلسطین اضافه خواهد شد.

1359