جزییات پیشنهاد اینتر میامی به هافبک سابق بارسلونا

جزییات پیشنهاد اینتر میامی به هافبک سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ممکن است که با یکی دیگر از هم تیمی های سابقش در اینتر میامی مواجه شود چرا که  باشگاه آمریکایی در تلاش است تا فلیپه کوتینیو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، می در حال اماده شدن برای اولین سال کامل خود در اینتر میامی است. این بازیکن در میانه فصل گذشته به اینتر میامی ملحق شد که با وجود کسب کینگزکاپ نتوانست در لیگ آمریکا به موفقیت برسد. 

حالا مسی می خواهد با قدرت بیشتری در فصل جدید شرکت کند. سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا هم تیمی های سابق مسی در تابستان به اینتر میامی ملحق شدند و سوارز نیز در زمستان راهی تیم آمریکایی شده است.  حالا مسی در تلاش است تا یک بارسایی دیگر یعنی کوتینیو را به تیمش ملحق کند.

در حقیقت کوتینیو هنوز که هنوزه عنوان گران ترین بازیکن تاریخ بارسلونا را یدک می کشد هر چند که در انتقال از لیورپول به نیوکمپ اصلا موفق نبود. کوتینیو در سن 31 سالگی در این فصل قرضی از الدحیل راهی استون ویلا شده است و اینتر میامی هم در نظر دارد که در  ادامه فصل به صورت قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرد. البته استون ویلا ترجیح می دهد که فروش بازیکن برزیلی به صورت قطعی باشد. 

مارکا گزارش داده است که کوتینیو در حال حاضر به صورت جدی با تیم آمریکایی در حال مذاکره است. این هافبک هجومی برزیلی در دوران حضورش در بارسلونا در 106 بازی با 25 گل و چهارده پاس گل نمایش جالبی نداشت و در سال 2022 با هفده میلیون پوند راهی استون ویلا شد.

4125