اولین صحبت‌های تن‌هاگ در مورد جدایی بازیکن جنجالی

اولین صحبت‌های تن‌هاگ در مورد جدایی بازیکن جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ برای اولین بار از زمان بازگشت جیدون سانچو به دورتموند در مورد این مهاجم انگلیسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سانچو به صورت قرضی از دورتموند راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن 23 ساله در تابستان 2021 با 75 میلیون یورو از دورتموند راهی منچستریونایتد شد اما در این فصل به علت اختلافات با تن هاگ از تیم کنار گذاشته شده بود.

حالا تن هاگ در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفته است:" او در حا حاضر به دورتموند رفته است. پس از انتقالش (قبل از آن که خود تن هاگ به یونایتد ملحق شود) هم مسائلی وجود داشت. همه ما در مسیرمان مشکلاتی داریم. اما با این وجود می توان گفت که دورانش در منچستریونایتد تا کنون موفقیت آمیز نبوده است و به همین خاطر به دورتموند برگشته است. برای او آرزوی موفقیت دارم."

زمانی که تن هاگ تصمیم گرفت که سانچو را از لیست بازی مقابل آرسنال خط بزند، رابطه این دو خراب شد. مربی هلندی گفت که دلیل خط خوردتن سانچو، عدم آمادگی او در تمرینات بوده است.  سانچو بعد از ان در پیامی اینستاگرامی از مربی هلندی به خاطر این صحبت ها انتقاد کرد. تن هاگ نیز تصمیم گرفت که مهاجم انگلیسی را کلا از لیست تیمش کنار بگذارد. 

4125