سرمربی عراق: می‌خواهیم صعود کنیم/ آرزوهای زیادی دارم

سرمربی عراق: می‌خواهیم صعود کنیم/ آرزوهای زیادی دارم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی عراق تاکید کرد که رویارویی فردا مقابل اندونزی با دیدار دو تیم مقدماتی جام جهانی 2026 متفاوت است. آن دیدار با نتیجه پنج بر یک به سود عراق به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، خسوس کاساس در کنفرانس خبری پیش از بازی با اندونزی، گفت: میل ما برای پیروزی زیاد است و این جاه‌طلبی در میان رقیب ما هم وجود دارد که مدتی پیش با او بازی کردیم. ما دو ماه پیش در بصره بازی کردیم و اوضاع راحت‌تر بود. بازی فردا متفاوت است. هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد.

کاساس افزود: اندونزی و ویتنام دو تیم جاه‌طلب هستند، اما ژاپن همچنان مدعی صعود گروه است.

 سرمربی عراق خاطرنشان کرد: در خصوص ترکیب بازی فردا چیزی نمی‌گویم زیرا رقیب، ما را دنبال می‌کند اما هر مسابقه محاسبات خاص خود را دارد و ما منتظر هستیم تا با توجه به اطلاعات فنی، در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند تصمیم بگیریم.

کاساس صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند: می خواهیم صعود کنیم. آرزوهای زیادی دارم اما اکنون تمرکزمان روی بازی فردا است و بعد از آن به مصاف ژاپن و ویتنام اهمیت می دهیم. سقف جاه‌طلبی ما پیروزی است و باید در بازی ها هوشمند باشیم. هر روز تمرین و برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم اما به شما قول نمی‌دهم که به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

۲۶۳۶