ارزش‌گذاری ژاپن برابر ویتنام؛ بیش از ۶۳ برابر!

ارزش‌گذاری ژاپن برابر ویتنام؛ بیش از ۶۳ برابر!

پایگاه خبری فوتبالی- ارزش‌گذاری تیم ژاپن در سایت‌ ترانسفرمارکت بیش از ۶۳ برابر حریف امروز این تیم است.

به گزارش فوتبالی، ژاپن به عنوان یکی از تیم‌های مدعی جام ملت‌های آسیا که بسیاری شانس قهرمانی آن‌ها را بیش از همه می‌دانند، امروز اولین بازی خود را انجام خواهد داد و باید مقابل یک تیم شرق آسیایی یعنی ویتنام قرار بگیرد.

تیم تحت هدایت هاجیمه موریاسو که با نتایج درخشانش در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های بزرگ نظیر آلمان بسیار مورد توجه قرار گرفته، پر از بازیکنانی است که برچسب میلیون یورویی در سایت ترانسفرمارکت خورده‌اند.

گران‌ترین بازیکن چشم بادامی‌ها تاکه‌فوسا  کوبو وینگر راست ۲۲ ساله رئال سوسیه‌داد است ؛ بازیکنی که با ۶۰ میلیون یورو پنج برابر گران‌ترین بازیکن ایران یعنی مهدی طارمی قیمت‌گذاری شده است. پس از این بازیکن، میتوما بازیکن برایتون با ۵۰ میلیون یورو، تومیاسو از آرسنال با ۳۰ میلیون یورو و هیروکی ایتو از اشتوتگارت با ۲۲ میلیون یورو قرار دارند و سایر بازیکنان هم اصلا ارزان قیمت نیستند.

تیم ژاپن که در محموع با ۳۱۸/۴۰ میلیون یورو توسط ترانسفرمارکت قیمت‌گذاری شده باید مقابل حریفی جام را استارت بزند که صرفا ۵/۸۳ میلیون یورو ارزش دارد و‌ گران‌ترین بازیکن آن‌ها دروازه‌بان ۶۰۰ هزار یورویی است که اصالتا از جمهوری چک است.

شایان ذکر است دو تیم همچنین پیش از این ۵ مرتبه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که سهم سامورایی‌ها چهار پیروزی بوده و یک بار هم بازی مساوی شده و ویتنام هیچ‌گاه روی برد را مقابل ژاپن ندیده تا همه چیز در بازی افتتاحیه به نفع آبی‌های شرق آسیا باشد.

1997