جاسوسی از تمرین محرز و تیمش با پهپاد!

جاسوسی از تمرین محرز و تیمش با پهپاد!

پایگاه خبری فوتبالی - الجزایر در آستانه اولین بازی خود در جام ملت های آفریقا با مشکل جاسوسی از تمرین این تیم مواجه شده چرا که یک پهپاد در بالای تمرین این تیم شکار شده است!

به گزارش فوتبالی، الجزایر که چهره های سرشناسی نظیر ریاض محرزف اسماعیل بن ناصر و رایان آیت نوری را در ترکیبش دارد، برای اولین بازی خود در مرحله گروهی در روز دوشنبه مقابل آنگولا اماده می شود. 

در حالی که الجزایر تمریناتش را پشت درهای بسته در بواکه پیگیری می کرد، یک پهپاد در بالای تمرین این تیم در حال گشت و گذار بود که به نظر می رسد که یک نفر قصد جاسوسی از تمرین جمال بالماضی و بازیکنانش را داشته است!

نشریه الجزایری "لاواگه ورته" گزارش داده است که پلیس از فردی که این پهپاد را هدایت می کرده، پرس و جو کرده است. البته گزارشات دیگری حاکی از ان است که فردی که پهپاد را هدایت می کرده، یک مرد ساحل عاجی بوده که توسط یک رسانه الجزایری استخدام شده و خبری از جاسوسی از جانب تیم های رقیب نبوده است!

البته جمال بالماضی از این ماجرا اصلا خوشحال نبوده چرا که دوست نداشته که تصویری از تمرینات تیمش پخش شود. الجزایر هر سه بازی خود در مرحله گروهی را در بواکه خواهد داشت که بعد از تقابل با آنگولا باید به مصاف بورکینافاسو و موریتانی بروند.  آنها در کنار تیم هایی نظیر مراکش، سنگال و ساحل عاج یکی از مدعیان قهرمانی آفریقا به شمار می روند.

4125