بزرگترین آرزوی فوتبالی یحیی چه بود؟

بزرگترین آرزوی فوتبالی یحیی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس از آرزو و حسرت بزرگ فوتبالی خود پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی پس از چهار سال مربیگری در پرسپولیس از تیم محبوب خود جدا شد و خاطرات تلخ و شیرینی را در این مدت رقم زد.

گل‌محمدی که در لیگ نوزدهم جایگزین کالدرون شده بود، توانست در مجموع 157 بازی به عنوان سرمربی پرسپولیس آمار 97 پیروزی، 19 شکست و 41 تساوی را رقم بزند و با 3 قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و 2 سوپرجام به کار خود در جمع قرمزها پایان داد.

یحیی که شب گذشته مهمان یک برنامه تلویزیونی بود، در گفت و گوی خود از بزرگترین آرزوی فوتبالی‌اش رونمایی کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود و نرسیدن به این مهم را حسرت بزرگ خود در حرفه فوتبالی‌اش عنوان کرد.

گل‌محمدی در این خصوص گفت: «می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم و جام را بگیریم. متاسفانه قبل از فینال یک سری اتفاقات بسیار بد رخ داد. احسان پهلوان و وحید امیری را به دلیل 3 کارته شدن در اختیار نداشتیم، شجاع هم که از تیم ما جدا شد و ماجرای محرومیت عیسی را هم که خودتان می‌دانید. با اینکه دستمان خیلی خالی بود ولی باز هم گل اول را در فینال زدیم. متاسفانه در ادامه 2 تا پنالتی دریافت کردیم که خیلی بچگانه بود.»

اگر به یاد داشته باشید، پرسپولیس در فینال آسیا به مصاف اولسان هیوندای رفته بود که در نهایت  آن بازی با برتری 2-1 اولسان به پایان رسید تا سرمربی قرمزها از رسیدن به آرزوی بزرگ فوتبالی خود باز بماند.

7474