اینتر ترسناک اینزاگی مونزا را در خانه زمین گیر کرد

اینتر ترسناک اینزاگی مونزا را در خانه زمین گیر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۰ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری پر گل خارج از خانه اینتر مقابل مونزا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم اینتر در هفته ۲۰ در ورزشگاه خانگی تیم مونزا به مصاف این تیم رفت و توانست یک برد پر گل خارج از خانه را کسب کند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۱۲ روی خطای پنالتی مدافع مونزا و ضربه هاکان چالهان اوغلو اینتر به گل اول خود رسید و تنها ۲ دقیقه بعد و روی ضربه لائوتارو مارتینز مهاجم گلزن آرژانتینی اینتر افعی ها به گل دوم خود رسیدند. در دقیقه ۳۲ تیم مونزا توسط متئو پسینا به گل رسید اما این گل مردود اعلام شد. نتیجه پایانی نیمه اول با همین دو گل به سود اینتر قهرمان نیم فصل اول سری آ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم اینتر برای زدن گل های بیشتر تلاش کرد و شاگردان سیمونه اینزاگی باز هم بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۶۰ بازی هاکان چالهان اوغلو گل دوم خود و سوم اینتر را به ثمر رساند تا شاگردان اینزاگی برای بار سوم دروازه میزبان را باز کنند. تیم میزبان یعنی مونزا در دقیقه ۶۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد و متئو پسینا هافبک ملی پوش این تیم توپ را به گل تبدیل کرد. در ادامه و در ۱۰ دقیقه پایانی بازی اینتر دو بار به گل رسید ابتدا در دقیقه ۸۴ اینتر باز هم صاحب ضربه پنالتی شد و این بار لائوتارو مارتینز پنالتی را به گل تبدیل کرد و ۴ دقیقه بعد هم مارکوس تورام گل پنجم اینتر را زد تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۵-۱ به سود تیم اینتر به پایان برسد.

با این برد اینتر با کسب ۵۱ امتیاز بالاتر از یوونتوس و میلان در رده نخست جدول رقابت های سری آ باقی ماند و مونزا هم با ۲۵ امتیاز در رده ۱۱ جدول رده بندی سری آ جای گرفت.

۱۰۰۹