استقبال گرم و پرشور بازیکنان تیم ملی از اصحاب رسانه (عکس)

استقبال گرم و پرشور بازیکنان تیم ملی از اصحاب رسانه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی استقبال گرمی از خبرنگاران حاضر در زمین تمرین به عمل آوردند.

به گزارش فوتبالی، آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی با فلسطین امروز برگزار شد.

شاگردان قلعه‌نویی که برای استارت پرقدرت در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند، تمرینی با انگیزه و پر انرژی را پشت سر گذاشتند و شور و نشاط میان بازیکنان موج می‌زد.

دقایق ابتدایی تمرین برای حضور اهالی رسانه آزاد بود و خبرنگاران با حضور در کمپ تمرینی الریان به پوشش تمرین تیم ملی پرداختند.

اما نکته جالب توجه در تمرین امروز، استقبال گرم و باشکوه ملی‌پوشان از اصحاب رسانه بود و بازیکنان تیم ملی در حالی که دست می‌زدند نزد خبرنگاران رفته و حضور آن‌ها را خوشامد گفتند.

این صحنه یک "دژاوو" جالب هم به همراه داشت و فوتبالدوستان را به یاد تمرین تیم ملی در سال 1398 انداخت. در آن زمان هدایت ایران به دست مارک ویلموتس بود و هنگامی که خبرنگاران برای پوشش خبری به محل تمرین تیم ملی رفته بودند، سرمربی بلژیکی و دستیارانش به همراه چند تن از بازیکنان نزد خبرنگاران رفتند و در حالی که شاخه‌های گل به دست داشتند، استقبال پرمحبتی از اهالی رسانه به جا آوردند.

هر چند تیم ملی به هیچ عنوان نتایج جالبی با ویلموتس کسب نکرد و اسم این سرمربی یادآور خاطرات خوبی برای ایرانی‌ها نیست! شاید تنها خاطره خوش از دوران ویلموتس همان چند شاخه گلی باشد که برای خبرنگاران هدیه آورد!

7474