سرمربی ویتنام: ژاپن بازیکنان ما را نمی شناسد

سرمربی ویتنام: ژاپن بازیکنان ما را نمی شناسد

پایگاه خبری فوتبالی-  سرمربی سرشناس تیم ملی ویتنام با ابراز خوشحالی فراوان از حضور در جام ملت های آسیا 2023 گفت: حضور در این مسابقات هر چهار سال یک بار فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های خود است.

به گزارش فوتبالی، فیلیپ تروسیه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ژاپن اظهار کرد: حضور در دوحه فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های تیمم است. زیرا مسابقات در سراسر جهان پخش می شود و بازیکنان جوان من انگیزه زیادی برای اجرای تمام پتانسیل خود خواهند داشت.

سرمربی فرانسوی افزود: ما یک بازی دوستانه مقابل قرقیزستان انجام دادیم و همه چیز روال عادی خود را طی می کند و من احساس می کنم که تیم کاملا آماده است، با وجود اینکه تیم جوان است، اما برای اثبات خودمان آماده هستیم.

تروسیه تاکید کرد: من قدرت تیم ژاپن را به خوبی می شناسم و این تیم توانایی قهرمانی را دارد و چند بازیکن ممتاز دارد که در اروپا بازی می کنند. سال گذشته آنها در جام جهانی مقابل کاستاریکا شکست خوردند و رقبای خود را با نتیجه بزرگ شکست دادند، می‌دانم بازی سختی است، اما باید حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم و مسابقات را نمی‌توان تنها به این مسابقه محدود کرد. 

وی به صعود تیمش از مرحله گروهی امیدوار است: معتقدم تنها کره و ژاپن توانایی پیروزی در تمام دیدارهای مرحله گروهی را دارند و اگر فردا مقابل ژاپن نتیجه منفی بگیریم در دو دیدار آینده برای صعود به میدان خواهیم رفت. ما شانس این را داریم که به عنوان سومین تیم برتر صعود کنیم و این چند سال پیش با ویتنام اتفاق افتاد و همیشه شگفتی‌ها در فوتبال رخ می‌دهد.

بخش بعدی صحبتهای تروسیه، درباره گمنام بودن تیمش است: تیم ملی ژاپن بازیکنان ما را نمی شناسد زیرا آنها در ویتنام بازی می کنند اما ژاپنی‌ها من را خیلی خوب می شناسند.

سرمربی فرانسوی ویتنام، صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند: 20 سال پیش هیچ یک از بازیکنان تیم ملی ژاپن را نمی شناختند و مردم از ما در مورد بازیکنان ژاپنی سوال می کردند، آنها من را می شناسند و می دانند که من عاشق بازی تیمی و ایجاد تیمی هستم که به پیروزی برسد.

2636