سرمربی هنگ کنگ: امیدوارم عملکرد خوبی ارائه دهیم/ بازی با امارات سخت است

سرمربی هنگ کنگ: امیدوارم عملکرد خوبی ارائه دهیم/ بازی با امارات سخت است

پایگاه خبری فوتبالی سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ تایید کرد که اهداف تیمش در جام ملتهای آسیا، زیاد نیست و حضور در این دوره برای کسب تجربه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، جورن اندرسن در کنفرانس پیش از بازی با امارات گفت: "ما باید در مورد شانس تیم ما که تجربه کمی در مسابقات قهرمانی آسیا دارد بسیار واقع بین باشیم. تیم ما باید یاد بگیرد و پیشرفت کند."

وی در خصوص آمادگی تیم برای این مسابقات گفت: "یک هفته پیش وارد قطر شدیم و در اینجا امکانات و امکانات بسیار خوبی پیدا کردیم."

اندرسن افزود: "از سوی فدراسیون 4 هفته فرصت داده شد تا برای این مسابقات آماده شویم و امیدوارم عملکرد خوبی ارائه دهیم و تجربیاتی را که می خواهیم کسب کنیم."

اندرسن در مورد تیم ملی امارات توضیح داد: "امارات تیم بسیار سازمان یافته ای است که جدا از کادر فنی باتجربه اش، در همه پست ها بازیکنان برجسته ای دارد و مقابله با آن دشوار خواهد بود. ”

او گفت: "ما در زمان مناسب ترکیب خود را برای مسابقه آماده می کنیم و امروز هم آخرین تمرین داریم که در طی آن ترکیب اصلی را مشخص می کنیم. ما بازیکنان برجسته ای مانند اورتون را در ترکیب داریم و او یک بازیکن است که تفاوت فنی را در زمین ایجاد می کند."

2636