گزینه پیشنهادی سعداوی برای نیمکت پرسپولیس؛ کریم باقری!

گزینه پیشنهادی سعداوی برای نیمکت پرسپولیس؛ کریم باقری!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است کریم باقری بهترین گزینه برای نیمکت سرمربیگری پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، پس از استعفای یحیی گل‌محمدی، نامهای مختلفی به عنوان گزینه جانشینی او مطرح شده‌اند که جدی‌ترین آنها برانکو بوده اما هنوز هیچ اتفاق جدیدی در این زمینه رخ نداده است.

در شرایطی که خیلی از پرسپولیسی‌ها، از بازگشت احتمالی برانکو به ایران استقبال کرده‌اند، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارد یک مربی ایرانی را روی نیمکت این تیم ببیند.

او کسی نیست جز نعیم سعداوی که در بخشی از مصاحبه‌اش با ایسنا، کریم باقری را گزینه مناسب جانشینی یحیی معرفی کرده است.

صحبتهای سعداوی در این زمینه را بخوانید:" از نظر من بهترین شخص برای سرمربیگری در پرسپولیس که در دسترس است و سال‌هاست در این تیم کار کرده و از کیفیت لازم برخوردار است، کریم باقری است. او از هر جهت فاکتورهای لازم را برای هدایت پرسپولیس دارد. باقری یک شخصیت برجسته برای پرسپولیس بوده و به فوتبال ایران و پرسپولیس بسیار آشناست."

البته باید به این نکته اشاره داشت که خود کریم باقری در تمامی این سال‌ها نشان داده به سرمربیگری علاقه‌مند نیست و البته باتوجه به نحوه جدایی وی از پرسپولیس که با دلگیری از رضا درویش هم همراه بود، به نظر نمی‌رسد این پیشنهاد سعداوی به جایی ختم شود.

1997