قلعه‌نویی و ذکر ضرب‌المثلی که خودش را هم خنداند! (ویدیو)

قلعه‌نویی و ذکر ضرب‌المثلی که خودش را هم خنداند! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه‌نویی در صحبت‌های خود از ضرب‌المثلی استفاده کرد که باعث خنده حضار شد.

به گزارش فوتبالی،  قسمتی از صحبت‌های سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری قبل از بازی با فلسطین، در رابطه با نقش دروازه‌بان خوب در نتایج یک تیم، لحظات جالبی را در محل کنفرانس مطبوعاتی رقم زد. جایی که قلعه‌نویی مثالی را با این مضمون ذکر کرد که دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است! مثالی که نه‌تنها باعث خنده کریم انصاری‌فرد و نفرات حاضر در نشست خبری شد که خود قلعه‌نویی هم بابت این حرف، خنده‌اش گرفت.

اشاره سرمربی تیم ملی به اصطلاح معروف درباره داشتن دروازه‌بان خوب

سرمربی تیم ملی در ادامه با تمجید از علیرضا بیرانوند و دو دروازه‌بان دیگر تیمش به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی با عملکرد خوب سنگربانش اشاره کرد تا مشخص شود وی روی مرد شماره یک خود در بازی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

البته امیر قلعه‌نویی اولین مربی‌ای نیست که چنین توصیف خاصی درباره اهمیت داشتن یک دروازه‌بان خوب داشته و سالها قبل و زمانی که عبدالله ویسی هدایت استقلال خوزستان را به عهده داشت، درباره دروازه‌بان برزیلی تیمش که نقش مهمی در قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر ایفا کرده بود، چنین مثالی زده بود:" دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است و خدا را شکر که ما امروز یک پدر و مادر خوب داریم."

1997