آنچلوتی و ژاوی در کنار کاپ قهرمانی سوپرجام اسپانیا

آنچلوتی و ژاوی در کنار کاپ قهرمانی سوپرجام اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنار ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا و کاپ قهرمانی سوپرجام اسپانیا عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب در ورزشگاه الاول پارک در ریاض در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می روند. رئالی ها در یک بازی زیبا و پرگل در مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه پنج بر سه پیروز شدند و به فینال راه پیدا کردند در حالی که بارسلونا، جدال راحت تری در مقابل اوساسونا داشت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

سال گذشته بارسلونا در فینال توانست رئال مادرید را شکست بدهد و از سویی رئال مادرید در بازی رفت لالیگا در مونجوییک پیروز شد. به همین خاطر برای هر دو تیم، بازی یکشنبه شب حالت انتقامی دارد. آنچلوتی شرایط ارام تری دارد چرا که به تازگی قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده در حالی که بازی فردا شب به نوعی بازی مرگ و زندگی برای ژاوی به شمار می رود چرا که شکست در این بازی ممکن است که صندلی او را به شدت لرزان کند.

دو مربی به سنت همیشگی یک روز پیش از بازی سوپرجام در کنار کاپ با همدیگر عکس یادگاری گرفتند و با همدیگر خوش و بش کردند. در سالهای اخیر سوپرجام اسپانیا به صورت چهارجانبه در کشور عربستان برگزار شده که این روند تا سال 2029 ادامه خواهد داشت.

4125