سانچو در اولین روزش در دورتموند عذرخواهی کرد!

سانچو در اولین روزش در دورتموند عذرخواهی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا ویدیویی از جیدون سانچو در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد که بازیکن انگلیسی که به صورت قرضی از منچستریونایتد راهی بروسیا دورتموند شده، در اولین روز حضورش در این تیم عذرخواهی می کند!

به گزارش فوتبالی، بازیکن 23 ساله انگلیسی با تاخیر به تست پزشکی رسید و بر اساس تصاویری که منتشر شده، می گوید:"ببخشید، ببخشید!" در حقیقت تن هاگ ماه ها منتظر عذرخواهی از جانب سانچو بود اما چنین چیزی را نشنید اما به نظر می رسد که بازیکن انگلیسی در همان اولین روزش در دورتموند همان کاری را کرده که در ماه ها حضورش در یونایتد از آن سرباز می زد!

اختلاف سانچو و تن هاگ در همان شروع فصل، آغاز شد. در آن زمان مربی هلندی از عدم امادگی مهاجم انگلیسی انتقاد کرد که سانچو در پیامی در صفحه اینستاگرامش جواب او را داد و گفت که از نظر بدنی آماده است. از آن به بعد، اختلاف میان این دو شدت گرفت و تن هاگ تصمیم گرفت که سانچو را از تمرینات شیاطین سرخ اخراج کند.

دورتموند کل دستمزد سانچو را در ادامه فصل می پردازد. جیدون امید زیادی دارد که در ماه های آینده بتواند خاطرات خوبش در دورتموند را تکرار کند و مسیر فوتبالش را احیا کند تا به تیم ملی انگلیس نیز برگردد.

4125