ستاره سابق اتلتیکو مادرید در یک قدمی الهلال

ستاره سابق اتلتیکو مادرید در یک قدمی الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - آینده رنان لودی در آستانه چرخشی 180 درجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، الهلال مذاکراتی را برای خرید بازیکن برزیلی از المپیک مارسی داشته است. بدین ترتیب این مدافع در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ عربستان خواهد شد. 

در حقیقت به نظر می رسد که المپیک مارسی، مشکلی با این انتقال ندارد. گتوزو سرمربی این تیم گفته است:" مذاکراتی در مورد انتقال لودی داشته ایم. نمی خواستیم که ریسک کنیم و به همین خاطر فعلا برای ما بازی نمی کند. مذاکرات در حال انجام است و چیز بیشتری نمی توانم بگویم."

از سویی به نظر می رسد که اتلتیکو مادرید هم از این انتقال استقبال می کند. تیم مادریدی هنوز 30 درصد از حق انتقال لودی را در اختیار دارد. در حقیقت الهلال پیشنهادی 20 میلیونی برای لودی داده که حدود شش میلیون یورو از این مبلغ به اتلتیکو می رسد.

لودی 25 ساله حالا باید فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه بدهد. این بازیکن در سال 2019 از اتلتیکو پارانائنزه راهی اتلتیکو مادرید شد که در سال 2022 قرضی به ناتینگام فارست ملحق شد. لودی در سال 2023 با سیزده میلیون یورو به مارسی فروخته شد و قراردادی پنج ساله امضا کرد. لودی در این فصل در چهارده بازی در لیگ فرانسه حضور داشته و حالا آماده حضور در لیگ عربستان می شود. 

4125