باشگاه صنعت نفت برای حضور شفر در ایران از فدراسیون استعلام می‌گیرد

باشگاه صنعت نفت برای حضور شفر در ایران از فدراسیون استعلام می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان پیگیر وضعیت حضور وینفرد شفر در ایران شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد وینفرد شفر آلمانی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. پس از این ماجرا محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال با انتشار متنی در فضای مجازی، نسبت به عقد قرارداد باشگاه صنعت نفت با شفر واکنش نشان داد و اظهار کرد: «باشگاه آبادانی بدون استعلام از مراجع ذیربط اقدام به معرفی وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی خود کرده است.»

محمدحسین رحمانی مدیرعامل صنعت نفت در واکنش به این موضوع اعلام کرد، رئیس حراست فدراسیون فوتبال در حالی مصاحبه قدیمی از شفر منتشر کرده است که صحت و سقم آن مشخص نیست و وینفرد شفر برای آمدن به ایران و هدایت تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان آماده است و به‌زودی وارد کشور خواهد شد.

 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت امروز (شنبه) به تهران سفر کرده تا از آخرین شرایط حضور وینفرد شفر در ایران از وزارت ورزش و جوانان و همین‌طور فدراسیون فوتبال استعلام بگیرد. احتمالاً امروز تکلیف حضور یا عدم حضور مجدد سرمربی سابق استقلال در ایران مشخص می‌شود.

این در حالی است که با اعلام باشگاه صنعت نفت آبادان، دور جدید تمرینات زردپوشان آبادانی برای نیم‌فصل دوم از امروز آغاز خواهد شد.

1999