پیش‌بازی ایران - فلسطین؛ شروع رویاپردازی امیر و شاگردانش در آسیا

پیش‌بازی ایران - فلسطین؛ شروع رویاپردازی امیر و شاگردانش در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی - جام ملت‌های آسیا از بازی فردا برای ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا یکشنبه شب ایران در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی قطر به مصاف فلسطین خواهد رفت؛ دیداری که آغاز مسیر ایران برای رسیدن به رویای قهرمانی آسیاست و به عنوان بازی اول تورنمنت اهمیت به‌سزایی دارد.

ایران پیش از این سابقه شش تقابل با فلسطین را دارد که در سه بازی پیروز بوده و سه مسابقه دیگر را هم هرگز نباخته ولی باید اشاره کرد به جز یک بازی دوستانه که یوزها با برتری پرگلی بازی را به اتمام رساندند، ایران کار چندان آسانی در مواجهه با حریف خود نداشته است.

از بین اعضای کنونی تیم ملی مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد سابقه یک بار گشودن دروازه فلسطین را دارند و باید دید با گلزنی مجدد می‌توانند به جواد کاظمیان با دو گل زده برسند یا خیر.

فلسطین در بازی‌های دوستانه اخیر خود برابر ازبکستان و عربستان نتایج بدی نداشته و صرفاً یک گل خورده و با تیم سعودی به تساوی رسیده است تا مشخص شود تیمی دفاعی است که قلعه‌نویی و شاگردانش باید راهی برای گلزنی به این تیم پیدا کنند.

گران‌ترین بازیکن ایران از دیدگاه سایت‌های جهانی مهدی طارمی است که ۱۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و عدی دباغ مهاجم هدفی که در شارلوا بازی می‌کند هم گران‌ترین و شناخته شده‌ترین بازیکن فلسطین با ۱/۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری است.

دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

ایران - فلسطین

یکشنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۲۱

ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی قطر

تیم داوری: عبدالرحمان الجاسم داور وسط و کمک‌ها طالب سالم و سعود احمد

1997