اکرم عفیف: نتایج ما در جام جهانی ناامید کننده بود/ بازی در اروپا آرزوی هر بازیکنی است

اکرم عفیف: نتایج ما در جام جهانی ناامید کننده بود/ بازی در اروپا آرزوی هر بازیکنی است

پایگاه خبری فوتبالی- گلزن تیم ملی قطر معتقد است که علیرغم پیروزی سه بر صفر، بازی آسانی را مقابل لبنان نداشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر پس از پیروزی 3-0 مقابل لبنان در اولین بازی رقابت های گروهی جام ملت های آسیا مشتاق بود به هواداران قطری تبریک بگوید.

عفیف پس از بازی گفت: "ما به هوادارانمان تبریک می‌گوییم و برای هواداران لبنانی آرزوی موفقیت داریم، حمایت هواداران از ما نکته مهمی است و ما همیشه برای خوشحال کردن آنها تلاش می‌کنیم و آنها پشتیبان ما هستند."

وی افزود: "علیرغم نتیجه بزرگ، مسابقه اصلا آسان نبود، به خصوص که افتتاحیه مسابقات بود، اما توانستیم تب اولیه را پشت سر بگذاریم و 3 امتیاز مهم را در راه صعود از مرحله گروهی کسب کنیم."

عفیف خاطرنشان کرد: "نتایج ما در جام جهانی ناامید کننده بود اما اکنون آن گذشته است، باید تلاش کنیم تا با صعود به فینال قهرمانی آسیا جبران کنیم. باید به فکر بازی بعدی باشیم چرا که در صورت شکست ممکن است از مسابقات حذف شویم."

عفیف از هم تیمی خود المعز علی تمجید کرد و گفت: "او بازیکن بسیار مهمی است و کار بسیار خوبی انجام می دهد. این تیم شامل 26 بازیکن است و ما همه برادر هستیم و مشتاقیم به هم کمک کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد به صورت حرفه‌ای در اروپا بازی کند، گفت: "بازی در اروپا آرزوی هر بازیکنی است، امیدوارم فردا در اروپا بازی کنم اما این فقط مربوط به اکرم نیست."

2636