چلسی نزدیک ترین تیم به جذب مسینیو

چلسی نزدیک ترین تیم به جذب مسینیو

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جوان چلسی در مسیر پیوستن به چلسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بنا به خبر نشریه اسپورت باشگاه چلسی بهترین شرایط را برای به خدمت گرفتن استوائو ویلیان ملفقب به مسینیو را دارد زیرا آنها مایل هستند بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی این ستاره جوان را پرداخت کنند. بارسلونا دیگر تیم علاقه مند به این بازیکن جوان در حال حاضر نمی تواند به دلیل شرایط مالی خاص این بازیکن را بخرد.

در حال حاضر آبی پوشان لندنی در حال تلاش برای متقاعد کردن باشگاه پالمیراس برزیل هستند و روی این انتقال کار می کنند اما تضمینی در این مورد وجود ندارد که بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی این بازیکن به صورت کامل پرداخت شود. چلسی هنوز در حال بحث در مورد شرایط انتقال این ستاره جوان هستند تا به بهترین شکل ممکن وارد این معامله شوند. بارسلونا به این بازیکن علاقه دارد اما فیرپلی مالی ممکن است یک بار دیگر برای تیم اسپانیایی مشکل ساز شود.

منچسترسیتی، منچستریونایتد، آرسنال و پاری سن‌ ژرمن دیگر باشگاه هایی هستند که به دنبال مسینیو استعداد جدید فوتبال برزیل هستند ولی خود این بازیکن دوست دارد به بارسلونا برود اما این انتقال بسیار بعید به نظر می رسد. قطعا یکی از استعدادهای برتر و جدید فوتبال برزیل مسینیو ۱۶ ساله است که بعد از درخشش او در جام جهانی نوجوانان باید منتظر انتقال ابن بازیکن به یک تیم بزرگ فوتبال اروپا باشیم.

۱۰۰۹