پیروزی بی‌دردسر باواریایی‌ها و حفظ فاصله با لورکوزن

پیروزی بی‌دردسر باواریایی‌ها و حفظ فاصله با لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل هوفنهایم با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و چهل و یک امتیازی شد.

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار بوندس لیگا در سال جدید میلادی، تیم های بایرن مونیخ و هوفنهایم، جمعه شب از ساعت 23 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که بایرن با 38 امتیاز در رده دوم و هوفنهایم با 24 امتیاز در جایگاه هفتم قرار داشت. بایرن مونیخ در 5 دیدار گذشته خود به چهار پیروزی و یک شکست دست یافته بود و توماس توخل امیدوار بود که شاگردانش به این روند مثبت ادامه دهند. 

بایرنی ها در نیمه اول شروع خوبی نداشتند و در چند دقیقه ابتدایی، هوفنهایم آن ها را غافلگیر کرد، اما رفته رفته باواریایی ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در در دقیقه هجده، جمال موسیالا با پاس لروی سانه موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در ادامه نیز بایرن فرصت زدن گل دوم را داشت، اما نیمه اول با همان تک گل موسیالا به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم بایرن مونیخ مالکیت توپ را در اختیار داشت و اجازه انجام هیچ کاری به هوفنهایم نداد و با دو گل موسیالا و کین با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید.

4416