رکورد مانوئل نویر و هری کین در بازی با هوفنهایم

رکورد مانوئل نویر و هری کین در بازی با هوفنهایم

  1. پایگاه خبری فوتبالی- چند بازیکن بایرن مونیخ در دیدار با هوفنهایم می توانند به آمار جالبی دست پیدا کنند.

    به گزارش فوتبالی، هری کین بهترین گلزن فصل رقابت های بوندسلیگا تنها یک گل تا برابری با رکورد رابرت لواندوفسکی به عنوان بیشترین گل زده در رقابت های بوندسلیگا در نیم‌فصل اول فاصله دارد که شامل ۲۲ گل در ۱۶ بازی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بوده است. هری کین که یکی از دلایل جذب اریک دایر مدافع جدید بایرن مونیخ است به توخل و سران این تیم از خوبی های دایر گفته و دوست داشته در آلمان یک انگلیسی کنار او باشد.

    اما مانوئل نویر کاپیتان باواریای ها در بازی برابر هوفنهایم ۵۰۰ امین بازی رسمی‌ خود را برای بایرن مونیخ انجام می‌دهد و در کنار باستین شواین‌ اشتایگر قرار می‌گیرد. در این بازی سه بازیکن فعالی که بیشترین تعداد بازی در بوندسلیگا را دارند، حضور خواهند داشت که شاملمانوئل نویر با ۴۸۵، توماس مولر با ۴۵۵ و اولیور باومن با ۴۴۳ بازی خواهند بود.

    باشگاه بایرن مونیخ در ۶۴ بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا حداقل یک گل به ثمر رسانده و تنها یک بازی تا رسیدن به رکورد جدید باشگاه و لیگ فاصله دارد که شاید در دیدار با هوفنهایم به این رکورد برسد. بایرن مونیخ در دیدار با هوفنهایم نیاز به پیروزی دارد تا از بایرلورکوزن در صدر جدول فاصله نگیرد.

    ۱۰۰۹