مدافع فرانسوی گالاتاسرای گزینه جدید بایرن مونیخ

مدافع فرانسوی گالاتاسرای گزینه جدید بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ در تلاش برای جذب یک مدافع سمت راست است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد باشگاه بایرن مونیخ پس از جذب اریک دایر مدافع باشگاه تاتنهام با قرارداد قرضی و ۶ ماهه به دنبال تقویت سمت راست خط دفاعی این تیم است. ساشا بوی مدافع فرانسوی باشگاه گالاتاسرای در صدر لیست اهداف بایرن مونیخ برای جذب در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا قرار دارد. اگر توافقی با پاری سن ژرمن برای نوردی موکیله حاصل نشود باشگاه بایرن مونیخ آماده است با مبلغ بیشتری به سراغ بوی برود؛ با این حال موکیله همچنان اولویت اول باواریایی ها است.

در مورد نوردی موکیله گفته می شود هر دو باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به این انتقال خوش‌بین‌ هستند تا انتقال نوردی موکیله به بایرن مونیخ انجام شود اما انتظار نمی‌رود که توافق در آخر هفته جاری حاصل شود. توافق بین دو باشگاه هنوز تمام شده نیست و مذاکرات برای انتقال قرضی با گزینه‌  خرید در پایان فصل در جریان است. ساشا بوی گزینه جایگزین این مدافع فرانسوی است و تنها اگر انتقال موکیله منتفی شود مدافع باشگاه گالاتاسرای به گزینه‌ای جدی تبدیل خواهد شد.

منچستریونایتد هم در مورد جذب ساشا بوی مدافع راست ۲۳ ساله گالاتاسرای پرس و جو کرده است، زیرا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او با گالاتاسرای متوقف شده است.

۱۰۰۹