دعوت وزیر ورزش از تیم ستاره سرخ بلگراد برای حضور در تهران/ اهدای پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان به هاشمی (عکس)

دعوت وزیر ورزش از تیم ستاره سرخ بلگراد برای حضور در تهران/ اهدای پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان به هاشمی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کیومرث هاشمی عصر امروز از باشگاه ستاره سرخ بلگراد صربستان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های اروپا بازدید کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بازدید که «پیریه» رییس و همچنین قائم مقام باشگاه ستاره سرخ بلگراد وزیر ورزش و جوانان ایران را همراهی می‌کرد، هاشمی ابتدا از موزه افتخارات این باشگاه قدیمی و با سابقه دیدن کرد و با عناوین قهرمانی ستاره سرخ از نزدیک آشنا شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با رییس باشگاه ستاره سرخ به گفت‌وگو نشست. در این دیدار، هاشمی با اشاره به قدمت این باشگاه صربستانی اظهار کرد: مردم صربستان با این باشگاه زندگی می‌کنند. پیر و جوان و مردم عادی از ظرفیتهای این باشگاه بزرگ شناخت دارند. موزه افتخارات هم به خوبی نشان می‌دهد که این باشگاه چه تاریخ بزرگی در آستانه هشتاد سالگی دارد. البته ما در کشور جمهوری اسلامی ایران دو تیم بسیار پرطرفدار مانند تیم ستاره سرخ بلگراد داریم که مورد توجه بسیار زیاد مردم هستند. این دو باشگاه بیش از ۳۵ میلیون نفر هوادار دارند و ما این آمادگی را داریم که تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین باشگاه ستاره سرخ بلگراد با باشگاه‌های ایرانی منعقد شود و شرایطی را فراهم می‌کنیم که بزودی زمینه این خواهرخواندگی بوجود بیاید. مخصوصا با توجه به اینکه به لحاظ دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و صربستان دارای منافع مشترک هستند، این موضوع می‌تواند به توسعه روابط دو ملت بزرگ کمک کند. همچنین از این باشگاه معتبری اروپایی دعوت می‌کنیم تا در تهران حضور پیدا کند و با باشگاه‌های ایرانی دیدار دوستانه برگزار کند.

7474