هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان؛ از ادامه بحران در اصفهان تا برد پرگل شهرداری

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان؛ از ادامه بحران در اصفهان تا برد پرگل شهرداری

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز با سه مسابقه وارد هفته هشتم خود شد.

به گزارش فوتبالی، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان امروز در سه شهر سیرجان، اصفهان و تهران برگزار شد. هفته ای که فردا با دو دیدار دیگر در ایلام و شیراز به پایان می رسد.

شهرداری سیرجان - پیکان تهران؛ یک برد پرگل دیگر برای سیرجانی ها

در سیرجان، شهرداری این شهر در حالی که تا پایان نیمه اول مقابل پیکان متوقف شده بودند به یک باره در نیمه دوم چهار گل وارد دروازه مهمانشان کردند تا با یک برد پر گل دیگر خود را نزدیک خاتون بم نگه دارند. حالا آنها با ۱۹ امتیاز و با یک بازی بیشتر نسبت به خاتون در رده دوم جدول قرار گرفته اند و منتظر ناکامی خاتون در دیدار فردا مقابل پالایش گاز ایلام هستند.

سپاهان اصفهان - کانی کردستان؛ روز های سخت اردلان در اصفهان

در اصفهان سپاهان میزبان کانی کردستان بود که همانند سه هفته گذشته باز هم نتوانست در این دیدار پیروز شود و با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا نیلوفر اردلان سرمربی این تیم، جدی تر از همیشه بحران را در تیمش حس کند. برای سپاهان که همیشه جزو مدعیان بوده است این وضعیت غیر قابل تحمل است. هرچند آنها از بازی تاخیری کردستانی ها ناراحتند و به این مسئله اعتراض داشتند.

آوا تهران - نماینده البرز؛ آوا آماده برای سقوط

در تهران دو تیم آوا و نماینده البرز به مصاف هم رفتند. دو تیمی که در رده های دهم و نهم قرار داشتند. در این دیدار نماینده البرز توانست با نتیجه دو بر یک آوا را شکست دهد و به رده هشتم جدول صعود کند. آوا هم با دو امتیاز قعرنشین مطلق لیگ برتر فوتبال زنان باقی ماند.

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان فردا تیم های پالایش گاز و خاتون در ایلام و فرا ایساتیس و ملوان در شیراز به مصاف هم می روند تا پرونده این هفته هم بسته شود.

نتایج کامل دیدار های امروز لیگ برتر فوتبال زنان:

شهرداری سیرجان ۴ - پیکان تهران ۰

سپاهان اصفهان ۰ - کانی کردستان ۰

آوا تهران ۱ - نماینده البرز ۲

6001