عکس؛ سانچو و شروع دوره دوم حضورش در دورتموند

عکس؛ سانچو و شروع دوره دوم حضورش در دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو بازیکن انگلیسی به تازگی از منچستر یونایتد راهی بروسیا دورتموند شده است و قرار است که به طور قرضی در جمع زنبور ها توپ بزند.

به گزارش فوتبالی ، دورتموند برای جیدون سانچو تیم جدید و نا شناخته ای نیست چرا که جیدون سانچو قبلا در دورتموند حضور داشته است و در این تیم رشد یافته است و تبدیل به یک ستاره شده است. سانچو بین سال های 2017 تا 2021 بازیکن بروسیا دورتموند بود و پس از آن راهی منچستریونایتد شد. دوران حضور سانچو در منچستر یونایتد آن طور که باید و شاید پیش نرفت و این بازیکن زیر نظر تن هاگ تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد و به طور کامل از برنامه های شیاطین سرخ کنار گذاشته شد.

اکنون او در سال 2024 دوباره راهی دورتموند شده است و فعلا با قراردادی قرضی در تیم آلمانی بازی خواهد کرد. جیدون سانچو قبلا پیراهن شماره 7 بروسیا دورتموند را بر تن می کرد و با بازیکنی مثل ارلینگ هالند هم‌تیمی بود. اما اکنون او پیراهن شماره 10 بروسیا دورتموند را خواهد پوشید و باید دید که در این دوران جدید حضورش در دورتموند چه اتفاقاتی برایش رقم خواهد خورد و می تواند درخشش سابق خود در دورتموند را تکرار کند یا خیر.

1470