سرمربی استرالیا:‌ مقابل هند باید صبور باشیم/ به قطر آمدیم تا انتظارات را برآورده کنیم

سرمربی استرالیا:‌ مقابل هند باید صبور باشیم/ به قطر آمدیم تا انتظارات را برآورده کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استرالیا در آستانه دیدار تیمش برابر هند در جام‌ملت‌های آسیا، گفت: بدون شک آنها سعی می‌کنند با دفاع متمرکز اجازه گلزنی را به ما ندهند اما ما به قطر آماده‌ایم تا برنده باشیم و انتظارات را برآورده کنیم.

به گزارش فوتبالی، گراهام آرنولد در آستانه دیدار تیمش برابر هند در جام‌ملت‌های آسیا تاکید کرد: در نخستین بازی باید به مصاف هند برویم، آنها در رده ۱۰۲ جهان قرار دارند و استرالیا در رده ۲۵ است. بدون شک آنها در ابتدا سعی می‌کنند تا گلی را دریافت نکنند اما ما به قطر آماده‌ایم تا برنده باشیم و تمام تمرکز ما روی این دیدار است، چراکه بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که تمرکز خود را در طول بازی حفظ کنیم. برای زدن گل عجله نداریم و باید صبور باشیم. این مهم است که بازیکنان من در طول بازی انرژی خود را حفظ کرده و آن را تقسیم کنند. ما هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت و از بازیکنانم خواسته‌ام در طول بازی، یکدیگر را حمایت کرده و در موقعیت‌های تک به تک هیچ فرصتی را از دست نداده و کیفیت خوب خود را نشان بدهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا یادآور شد: بدون شک در چنین رقابت‌هایی برخی از تیم‌ها سعی می‌کنند با عقب نشستن و دفاع کردن، گل دریافت نکنند اما برای همه آنها برنامه داریم و با مهارت فردی، سرعت انتقال توپ و استفاده از فضاهای پشت مدافعان اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد.

آرنولد با تاکید براینکه بازیکنان با کیفیتی را برای این رقابت‌ها در اختیار دارد، گفت: همه چیز برای ما مهیا شده و آماده بازی فردا هستیم. مشکلی در برنامه‌های خود نمی‌بینیم اما الان نمی‌توانم بگویم با چه شرایط و ترکیبی برابر هند به میدان خواهیم رفت. من بازیکنان جوان زیادی دارم که سرشار از انگیزه هستند اما هدایت تیم بر عهده بزرگان تیم است و آنها به خوبی در زمین فرامین را اجرا خواهند کرد. انتظار از تیم ما بالاست و باید آن را برآورده کنیم.

گفتنی است دیدار دو تیم استرالیا و هند فردا شنبه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه احمد بن علی دوحه برگزار خواهد شد.

7474