اظهار تاسف شدید توماس توخل پس از درگذشت فرانتس بکن باوئر

اظهار تاسف شدید توماس توخل پس از درگذشت فرانتس بکن باوئر

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوفنهایم از فرانتس بکن باوئر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره باشگاه بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان یعنی فرانتس بکن باوئر چند روز قبل دار فانی را وداع گفت. توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با هوفنهایم در مورد این اتفاق تلخ گفت : "برای من کنار آمدن با این اتفاق تلخ بسیار سخت است. بکن باوئر کارهای بی نظیری در فوتبال انجام داد و همه این را می دانند. هر چند من خیلی کم تجربه تر از آن هستم که بازی‌های او را ببینیم اما همیشه حضور او در کنار تیم ما یک قوت قلب بزرگ بود. فردا در استادیوم و همچنین هفته‌های آینده برای هوادارن ما بسیار خاص خواهد بود. در عین حال ما روی بازی نیز تمرکز خواهیم کرد و می‌خواهیم به خوبی سال جدید را شروع کنیم و با پیروزی روح فرانتس را هم شاد کنیم."

توخل درباره میزان آشنایی‌ با فرانتس بکن باوئر افزود: "من تنها دوبار و آن هم برای مدتی کوتاه با او ملاقات کردم. آنچه که قابل‌توجه بود، رفتار صمیمی و دوستانه‌ بکن باوئر بود، انگار که او را از مدت‌ها قبل می‌شناختید. او دل همه هوادارن فوتبال را به دست آورد و این بخشی از شخصیت خاص او بود. دستاوردهای او چه به عنوان مربی و چه بازیکن دست نیافتنی هستند و او شایسته بیش‌ترین احترام است."

قرار است در این دیدار بازیکنان بازوبندهای مشکی به بازو ببندند و پیش از بازی، به‌جز یک دقیقه سکوت، اتفاقات دیگری هم به یاد فرانتس بکن  باوئر انجام شود.

۱۰۰۹