عکس؛ سبقت گرفتن دیدنی براهیم دیاز از اوبلاک

عکس؛ سبقت گرفتن دیدنی براهیم دیاز از اوبلاک

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه 5 بر 3 اتلتیکو مادرید را در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا شکست بدهد و راهی فینال بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، گل پنجم رئال مادرید در این بازی در لحظه پایانی بازی در دقیقه 122 به ثمر رسید و این گل به شکلی دیدنی زده شد.

یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید برای زدن ضربه سر روی ضربه کرنر اتلتیکویی ها جلو آمده بود اما نتوانست کار خاصی انجام بدهد و بازیکنان رئال مادرید توپ را برگرداندند. روی این صحنه براهیم دیاز و یان اوبلاک با هم کورس گذاشتند و در نهایت براهیم دیاز به شکلی دیدنی موفق شد از اوبلاک سبقت بگیرد. براهیم دیاز بازیکن تعویضی رئال مادرید بود که کارلو آنچلوتی او را در دقیقه 81 به جای شوامنی وارد میدان کرد.

براهیم دیاز با توجه به این که تازه نفس بود، توانست به خوبی از یان اوبلاک سبقت بگیرد. اوبلاک با توجه به این که دروازه بان است، سرعت بالایی ندارد و براهیم دیاز که یک هافبک هجومی و وینگر است سرعت بالاتری دارد.

این گل رئال مادرید و سبقت گرفتن براهیم دیاز از یان اوبلاک، برخی ها را به یاد گل گرت بیل به بارسلونا در فینال کوپا دل ری 2014 و سبقت گرفتن بیل از مارک بارترا رساند.

1470