انتقال دیبالا به چلسی منتفی خواهد بود

انتقال دیبالا به چلسی منتفی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال پائولو دیبالا به باشگاه چلسی منتفی به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی ، طبق ادعای فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس فوتبال اروپا، با وجود شایعات در مورد انتقال مهاجم آرژانتینی رم به تیم چلسی، به نظر می رسد که پائولو دیبالا در رم میماند و این انتقال منتفی خواهد بود. در مورد این خبر هیچ به‌ روز رسانی جدیدی انجام نشده و تا الان هیچ مذاکره جدی بین دو باشگاه صورت نگرفته و بند آزادسازی موجود در قرارداد او تا چهار روز دیگر منقضی می‌شود. بنابراین انتقال این بازیکن به لندن دشوار و بعید به نظر می‌رسد. در حال حاضر نظرات در استمفوردبریج بر این مبنا است که چلسی به یک مهاجم نوک بیشتر از یک بازیکن تهاجمی با کیفیت مانند دیبالا نیاز دارد.

بندهای آزادسازی مختلفی در قرارداد پائولو دیبالا با تیم رم وجود دارد. اولین مورد بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورو تا ۱۵ ژانویه فعال است. مورد بعدی بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورویی از ۱ ژوئن تا ۳۱ جولای معتبر است.
البته اگر باشگاه های ایتالیایی تصمیم بگیرد بند فسخ را فعال کند، تصمیم با تیم رم است. اما اگر باشگاهی از خارج از کشور تصمیم بگیرد بند فسخ را فعال کند، تصمیم با دیبالا خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود پائولو دیبالا میخواهد به لیگ جزیره برود و منچستریونایتد هم به جز چلسی یکی از باشگاه هایی است که در حال بررسی پرداخت بند فسخ این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا است.

۱۰۰۹