دو عکس از لوکا مودریچ که 10 سال میان آن‌ها فاصله وجود دارد

دو عکس از لوکا مودریچ که 10 سال میان آن‌ها فاصله وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با دادن یک پاس گل ویژه رئالی ها را به یاد یک خاطره ویژه انداخت.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه 5 بر 3 اتلتیکو مادرید را در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا شکست بدهد و راهی فینال شود. گل اول رئال مادرید در این بازی روی سانتر دیدنی لوکا مودریچ و ضربه سر آنتونیو رودیگر از روی کرنر به ثمر رسید.

لوکا مودریچ در حال حاضر 38 سال سن دارد اما هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است. او ده سال پیش هم یک پاس گل فراموش نشدنی از روی ضربه کرنر داده بود. در حقیقت در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، لوکا مودریچ با ارسال کرنر خود در دقیقه 92:48، موجب شد تا راموس گل تساوی رئال مادرید را به ثمر برساند و رئالی ها از شکست در آن بازی فرار کردند و در نهایت هم به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیدند.

قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می رسد و باید دید که چه آینده ای در انتظار این ستاره اهل کشور کرواسی خواهد بود. او در این فصل دقایق زیادی را بازی نکرده است و بیشتر در نقش یک هافبک ذخیره بوده است.

1470