واکنش سیمئونه به انتقام گرفتن از رئال مادرید

واکنش سیمئونه به انتقام گرفتن از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه معتقد است که بازی های بعدی اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید جنبه انتقامی نخواهد داشت و دیدار هایی عادی در پیش است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه 3 بر 5 شکست خورد و رئالی ها توانستند راهی فینال سوپرجام اسپانیا شوند و باید دید که در فینال به چه شکل عمل می کنند.

دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از بازی درباره انتقام گرفتن از رئال مادرید در بازی های بعدی گفت :" در فوتبال هیچ انتقامی وجود ندارد. یک بازی دیگر و یک موقعیت دیگر وجود دارد. امروز ما شکست خوردیم. آن ها در فینال بازی خواهند کرد و ما نخواهیم کرد."

دیگو سیمئونه ملقب به ال چولو در ادامه افزود: "شما رقابت می کنید و برنده می شوید. امیدوارم با حمایت هواداران ما شانس بیشتری در بازی های بعدی داشته باشیم."

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید قرار است که در هفته های پیش رو یک بازی در لالیگا و یک بازی در رقابت های کوپا دل ری مقابل هم داشته باشند و باید دید که در آن ها چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

1470