وایرال شدن مصاحبه قدیمی مانه: مادرش یک دختر 14 ساله را برایش انتخاب کرده بود!

وایرال شدن مصاحبه قدیمی مانه: مادرش یک دختر 14 ساله را برایش انتخاب کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - انتشار تصاویر مراسم ازدواج سادیو مانه با یک دختر 18 ساله باعث شده تا مصاحبه مهاجم سنگالی در سال 2019 دوباره وایرال شود.

به گزارش فوتبالی،  مانه در آن مصاحبه گفته بود که مادر و دایی او اصرار داشته اند که با یک دختر چهارده ساله ازدواج کند! ملی پوش سنگالی النصر به تازگی مراسم ازدواج خود را با عایشه تامبا 18 ساله در زادگاهش برگزار شده است. این مراسم در روز هفتم ژانویه در کویر ماسار برگزار شده است. در حقیقت سادیو حدود دو سال با عایشه در ارتباط بود. گفته می شود که سادیو شهریه مدرسه عایشه را هم در سالهای اخیر پرداخته است. 

حالا به بهانه ازدواج مانه، مصاحبه چند سال پیش او دوباره وایرال شده است. سادیو در سال 2019  گفته بود:" من دوست دارم ازدواج کنم اما می دانید که ازدواج کمی مشکل است. دوست داشتم که ازدواج کنم اما شما می دانید که شرایط با والدین کمی متفاوت است و رابطه با والدین دشوار است. یادم است که یک روز، مادر و دایی من می خواستند که با دختری چهارده ساله ازدواج کنم. به من گفتند که به زودی آن دختر پانزده می شود اما مخالفت کردم. مشکلی نیست، بالاخره روزی شریک زندگی ام را پیدا خواهم کرد!"

عایشه دختر یک مهندس معمار است که در روزهای اخیر با سادیو ازدواج کرده است. مهاجم النصر حالا خودش را برای شروع جام ملت های آفریقا در ساحل عاج آماده می کند.

4125