رسمی؛ مهاجم منچستریونایتد به تیم بوندسلیگایی پیوست

رسمی؛ مهاجم منچستریونایتد به تیم بوندسلیگایی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو مهاجم منچستریونایتد به صورت قرضی تا پایان فصل به باشگاه سابقش بروسیا دورتموند ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 23 ساله از سال 2017 به دورتموند ملحق شد و چهار سال در این تیم حضور داشت که پس از 50 گل و 64 پاس گل در تیم زردپوش در سال 2021 با 85 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

سانچو تا کنون 82 بازی برای شیاطین سرخ داشته که دوازده گل زده و در سال 2023 فاتح  جام اتحادیه شده است. سانچو در نهایت به این نتیجه رسید که تا پایان فصل قرضی به باشگاه سابقش دورتموند ملحق شود. سانچو بعد از تعطیلات زمستانی اولین بازی خود را در بوندسلیگا خواهد داشت. ملی پوش انگلیسی 23 بار هم در تیم ملی کشورش بازی کرده است. 

سانچو در شروع فصل مورد غضب تن هاگ قرار گرفت و بعد از آن کلا از تمرینات یونایتد کنار گذاشته شد. شیاطین سرخ می دانستند که حفظ این بازیکن منطقی نیست و درها را به روی او باز کردند. حالا جیدون این فرصت را دارد تا با درخشش در دورتموند بتواند درها را به روی حضورش در تیم ملی انگلیس در یورو 2024 باز کند. در حقیقت این بازیکن اصلا دوست ندارد که فرصت حضور در مسابقات آلمان را از دست بدهد و درخشش در وستفالن، راه را به روی او هموار خواهد ساخت.

4125