تیاگو ژالو یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله دارد

تیاگو ژالو یک قدم تا پیوستن به یوونتوس فاصله دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرتغالی لیل یک قدم تا حضور در یوونتوس فاصله دارد‌.

به گزارش فوتبالی ، بنا به خبر فابریزیو رومانو یوونتوس روز چهارشنبه مجددا در حال مذاکره با تیاگو ژالو و نمایندگان او و باشگاه لیل بوده است تا جزئیات نهایی انتقال این مدافع سمت راست پرتغالی را امضا کند. مطابق ادعای صورت گرفته این قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۸ معتبر است. توافق با لیل در مورد معامله ای به ارزش حدود ۳.۵ میلیون یورو به اضافه ۱۰ درصد از مبلغ فروش آینده این بازیکن خواهد بود. یوونتوس برای جذب تیاگو ژالو ، مدافع لیل در ابتدا پیشنهادی ۳ میلیونی به تیم لیل داد تا او را طی پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند که این پیشنهاد مورد قبول سران تیم فرانسوی قرار نگرفت. اینتر هم دیگر مشتری ژالو است اما فقط‌ حاضر است تا او را به صورت بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۴ جذب کند و مبلغی برای این بازیکن پرداخت نخواهد کرد.

حالا باشگاه یوونتوس بسیار نزدیک به جذب تیاگو ژالو در ژانویه امسال است. بیانکونری حتی شاید این قرارداد را تکمیل کند و مدافع پرتغالی را به مدت ۶ ماه به لیل قرض بدهد و سپس در تابستان او را راهی تورین کند که البته این گزینه احتمال کمتری نسبت به حضور دائمی او در ژانویه در تیم یوونتوس خواهد داشت.

این مدافع پرتغالی در این فصل برای باشگاه خود لیل به دلیل مصدومیت هنوز به میدان نرفته اما یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال پرتغال ارزیابی شده است.

۱۰۰۹