کیمیش در ژانویه از بایرن مونیخ جدا نمی شود

کیمیش در ژانویه از بایرن مونیخ جدا نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال جدایی یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ در فصل تابستان بالا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر نشریه بیلد آلمان علی رغم تمام شایعات در مورد خروج احتمالی بازیکن تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در ژانویه جاری یاشوا کیمیش تمایلی به ترک بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا ندارد، اما انتقال او در تابستان ۲۰۲۴ کاملا محتمل است. در ابن مورد مشکلی در رابطه‌ بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و کیمیش به‌وجود نیامده اما این بازیکن از وضعیت خود در تیم  آلمانی کاملا راضی نیست و انتظار حمایت بیشتری از سوی باشگاه در جریان تمام انتقاداتی که در چند سال گذشته از او شده را داشته است.

در حال حاضر هیچ مذاکره‌ی تمدید قرارداد بین کیمیش و بایرن مونیخ وجود ندارد. این بازیکن چند پسته در مورد آینده خود و پیشنهادات موجود فکر می‌کند و انتقال به خارج از آلمان نیز جزو گزینه های مهم او است. گفته می شود اگر کیمیش تصمیم به جدایی بگیرد، انتقال به لیگ برتر انگلیس یا لالیگا اسپانیا را به پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد. پاری سن ژرمن قصد داشت پیشنهاد پول نقد به علاوه نوردی موکیلیه مدافع سمت راست خود را برای جذب یاشوا کیمیش ارائه دهد گرچه احتمال رخ دادن چنین انتقالی کم است.

منچسترسیتی ، لیورپول و بارسلونا به رقابت برای جذب یاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ ادامه می دهند. کیمیش ۲۸ ساله تمام دوران حرفه‌ای خود را در آلمان گذرانده و حالا ظاهراً به دنبال یافتن یک چالش جدید است، چرا که او احساس می‌کند گزینه‌ مورد علاقه‌ی توماس توخل در خط میانی نیست.

۱۰۰۹