صعود رئال مادرید به فینال سوپرکاپ اسپانیا در دربی پرگل

صعود رئال مادرید به فینال سوپرکاپ اسپانیا در دربی پرگل

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه پنج بر سه به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی شاید یکی از جذاب ترین دربی های مادرید در سال های اخیر بود چرا که بار ها نتیجه بازی تغییر کرد. رئال مادرید در این بازی گل اول را دریافت کرد. هرموسو در دقیقه شش بازی با ضربه سر دروازه رئال مادرید را باز کرد. آنتونیو رودیگر در دقیقه 20 بازی روی سانتر لوکا مودریچ از روی ضربه کرنر بازی را یک بر یک مساوی کرد.

فرلاند مندی در دقیقه 29 بازی موفق شد گل دوم را برای رئال مادرید به ثمر برساند اما باز هم این گل توسط اتلتیکویی ها جواب داده شد. در حقیقت اتلتیکو مادرید در دقیقه 37 توسط گریزمان بازی را دو بر دو مساوی کرد.

روی اشتباه کپا و رودیگر در دقیقه 78 بازی اتلتیکو مادرید بار دیگر پیش افتاد اما دنی کارواخال در دقیقه 85 بازی، گل سوم رئال را زد و بازی سه بر سه مساوی شد. در پایان 90 دقیقه بازی با تساوی سه بر سه تمام شد و این بازی راهی وقت های اضافه و 120 دقیقه شد.

در دقیقه 116 بازی با ضربه سر خوسلو و اشتباه ساویچ، دروازه اتلتیکو مادرید باز شد و در دقیقه 121 بازی هم براهیم دیاز در حالی که اوبلاک جلو آمده بود، گل پنجم را برای رئال مادرید به ثمر رساند و رئالی ها با پیروزی 5 بر 3 راهی فینال شدند.

تماشای خلاصه بازی

1470