واکنش الخلیفی به اخبار توافق امباپه با رئال مادرید

واکنش الخلیفی به اخبار توافق امباپه با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن به شایعات اخیر راجع به توافق کیلیان امباپه با باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، تنها شش ماه از قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید باقی مانده و حالا برخی از رسانه های فرانسوی مدعی هستند که این سوپر استار فرانسوی با رئال مادرید به توافق رسیده، اما ناصر الخلیفی در جواب به این شایعات گفت: "من نمی خواهم مخفی کاری انجام دهم. البته که دوست دارم کیلیان امباپه بماند. او بهترین بازیکن جهان است و بهترین باشگاه برای کیلیان، پی اس جی است. او در مرکز همه چیز قرار دارد، به همین سادگی. من رابطه خوبی با او دارم. یک بازیکن منحصر به فرد و یک انسان خوب. او بعد از بازی اخیر مصاحبه کرد و گفت که با من به توافق رسیده. بله، این درست است. البته بیشتر توافق ما شفاهی بود تا کتبی و امضا شده. فعلاً نیازی به مذاکره با کیلیان امباپه نمی بینم."

"امروز، او 25 ساله و هنوز جوان است. او می تواند جام های زیادی با ما و تیم ملی فرانسه برنده شود. او بهترین کمپ تمرینی و سرمربی را در جهان دارد. هر سال ما در چمپیونز لیگ بازی می کنیم و تا مراحل بالا پیش می رویم. ما با بهترین باشگاه های جهان در حال رقابت هستیم."

4416