حمله رئیس پی‌اس‌جی به لیونل مسی

حمله رئیس پی‌اس‌جی به لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن معتقد است که لیونل مسی احترامی برای این باشگاه قائل نبود و بعد از رفتنش صحبت های درستی انجام نداد.

به گزارش فوتبالی، در سال 2021 بعد از آن که لیونل مسی با سران بارسلونا به توافق نرسید، به صورت رایگان راهی پی اس جی شد، اما پس از 2 سال، تصمیم گرفت تا دیگر در اروپا بازی نکند و به اینتر میامی در ایالات متحده پیوست. او توانست در 75 بازی برای پی اس جی، روی 67 گل تاثیر بگذارد. مسی اما از زمان خروجش از پارک دو پرنس، چیزهای جالبی راجع به زندگی اش در پایتخت فرانسه و باشگاه پاریسن ژرمن نگفته است. 

حالا ناصر الخلیفی در مصاحبه ای با RMC گفت: "ما هروقت آنجا باشیم حرف می زنیم، نه زمانی که از آنجا رفته ایم. من احترام بسیار زیادی برای مسی قائل هستم، اما اگر کسی بخواهد حرف های بدی راجع به پاریسن ژرمن بعد از خروجش بزند، زیبا نخواهد بود. این احترام نیست. مسی آدم بدی نیست، اما من این رفتار را نمی پسندم. روی صحبتم با مسی نیست، بلکه با تمامی بازیکنان است. ما زحمات زیادی برای مسی کشیدیم و او نیز برای ما کارهای بزرگی انجام داد، اما مصاحبه هایش بعد از خروج از پی اس جی، حرفه ای نبود."

4416